21 juni 2012

Sally Hansen Insta-Dri Topcoat

Jeg sagde at jeg ville skrive hvis jeg skriftede base- eller topcoat så det gør jeg nu. Jeg løb tør for min tidligere topcoat som jeg elskede, men jeg har haft den i lang tid så jeg ville prøve noget nyt. Jeg havde hørt at Sally Hansen Insta-Dri skulle være god, så jeg tog chancen. Den er også god. Den gør at min neglelak ikke skaller. Men hvis jeg bruger min sorte Art Liner så kan den godt få farven til at bløde hvis  jeg ikke er forsigtig. Jeg har fundet en måde at forhindre det på, og det er hvis jeg putter det på hurtigt og passer på at jeg ikke kører over det topcoat jeg har puttet på. Ellers er den en ok topcoat der tørrer hurtigt men den skinner ikke så meget som jeg kunne ønske. Den koster 70 kr og kan købes i Matas butikker eller på deres hjemmeside her. Jeg giver den 3 ud af 5 hjerter. 

xoxo 
Mette  





Ingen kommentarer:

Send en kommentar