27 januar 2013

3 tegn på at din neglelak er for gammel

Tegn nr. 1:

Hvis din neglelak er rigtig tyk, og den samtidig tager længere tid at tørre, er den højst sandsynligt for gammel.

Tegn nr. 2:

Den skiller. Hvis din neglelak skiller i flasken, og den samtidig er svær at ryste sammen, er den nok for gammel.

Tegn nr. 3:

Jeg ikke om det her kun sker for mig, men når min neglelakker bliver for gamle, bliver de sværere at lukke på grund af indtørret neglelak i kanten af flasken. Så når jeg har svært ved at åbne og lukke min neglelak, smider jeg dem ud. Også fordi at de samtidig, viser de ovenstående tegn.

Håber det kan bruges til at finde ud af om din neglelak er for gammel.

xoxo Mette



1 kommentar:

  1. Tak for din kommentar. De neglelakker jeg har der er for tykke er også meget gamle. Mine neglelakker holder normalt også ret godt især hvis jeg passer godt på dem ;) Til nr. 2 så plejer jeg også at ryste dem, men hvis jeg har svært ved at blande den sammen igen, så finder jeg dem ikke at være værd at beholde :)

    SvarSlet