12 juni 2012

Mine nuværende top- og basecoat


Det her er min nuværende base- og topcoat. Det er Essie nourish me base-coat og Seche Vite Dry Fast Top Coat. Jeg skal nok opdatere hvis jeg skrifter noget her, hvilket jeg nok snart gør, da jeg er ved at løbe tør for mit topcoat.

Jeg har brugt basecoaten i en måneds tid nu og jeg synes at den er fin nok. Det er meningen at den skulle fugte og "give næring" til mine negle, meeeeen det er nu at skyde den lidt højt synes jeg. Den er ikke helt mirakuløs, men den virker ok som en basecoat. Man kan købe den i Matas.

Topcoaten har jeg derimod været helt vildt med. Den giver de mest skinnende negle nogensinde! Den koster 100 kr. og kan findes på asos og jeg så den engang i Urban Outfitters, men er ikke 100 på om de stadig har den. Men her er linket til asos.

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar