13 juli 2012

Review Depend neglelakker part II

Et af mine mest læste indlæg er min anmeldelse af Depends neglelakker. Indlægget er dog næsten 3 år gammelt og mit syn på dem har ændret sig meget. Jeg kan faktisk rigtig godt lide dem.

Jeg er nok ikke den eneste der hver gang jeg er i Matas lige kigger på den flotte hylde med alle de forskellige farvede neglelakker. Og de er jo så billige! Haha, man køber jo lige en når man alligevel er der fordi de er så billige. Reklamebranchen ved virkelig hvordan de får fat i en. Men gennem adskillige ture i Matas har det lykkes mig at købe mange Depend neglelakker.

I starten da de startede at med at sælge Matas var jeg ikke særlig begejstret for dem. Selve neglelakken var tyk og tog lang tid at tørre. Men meget har ændret sig og nu er jeg faktisk ret vild med dem. De dækker i to lag (det kan dog være forskelligt fra neglelak til neglelak, men jeg har oplevet at de fleste dækker i to lag) og børsten har en lækker størrelse og hvis man leder efter en bestemt farve så er der stor sandsynlighed for at Depend har den.

Ud over stort udvalg af farver der altid er skiftende, så har de også Art Liners som jeg elsker og bruger i flere af mine designs her på bloggen. De har også crackle neglelak, hvis man kan lide dem, hvilket jeg ikke kan og så har de også diverse andre ting som topcoat, basecoat, mattepolish og meget mere.

Alt i alt kan jeg rigtig godt lide Depend neglelakker. Det eneste meget lille minus er børsten at børsten nogle gange kan føles meget plastikagtig og emballagen ser lidt billig ud, selvom det er en billig neglelak så behøver den ikke at se sådan ud.

Depend neglelakker får 4 ud af 5 hjerter

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar