02 juni 2012

Rimmel 60 seconds 440 Sun Downer



Jeg købte den her neglelak her forleden. Jeg elsker Rimmels 60 seconds neglelakker. Holbarheden er helt fantastisk. Jeg så den her farve og jeg havde ledt efter en tangerine farvet neglelak da tangerine er årets farve ifølge Pantone. Hvis du lægger mærke til det kan du også se at rigtig mange neglelak producenter er begyndt at lave neglelak i denne her farve. Blandt andet OPI med A Roll In The Hague som jeg lavede et indslag om her for leden. Denne her er dog lidt mørkere og mindre skrigende en den anden. Indtil videre har jeg haft den på i 3 dage og den er ikke skallet endnu og den skinner stadig utrolig meget. Jeg er også helt vild med børsten på 60 seconds neglelakkerne. Den er buet i spidsen så det er ekstra nemt at lave en pæn linje ved neglebåndet. Det eneste jeg ikke kunne lide var at jeg skulle have meget neglelak på børsten for at den ikke lavede striber i lakken. 

Den koster 50 kr. hvilket er meget rimeligt for neglelakken selvom man ikke får så meget lak. Den får 4 ud af 5 hjerter. Rimmel har også udgivet andre farver som også så pæne ud. Især den turkise/teal farvede. 

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar