18 februar 2010

505 Particuliére




Det helt store hit under mode-ugen var Chanel neglelakken 505 Particuliére. Men den er desværre udsolgt de fleste steder :C men man kan stadig være heldig at få fingre i en. Der er også nogle dubleanter fra andre mærker. GOSH har lavet en farve der hedder 542 Chocaholic som jeg har købt. Jeg kan godt lide GOSH' neglelakker, så den har jeg købt. Her er et billede af den :) Den er lidt mørkere end 505'eren men wtf? :)
Depend har også lavet 2 der minder utrolig meget om 505'eren :) De hedder 187 og 188. 187 er en rigtig dejlig farve, den er lysere og den ligner rigtig meget cafe Latte. Mens 187 ligner 505'eren rigtig meget.

-Jeg var ude at ose i går, og det lykkedes mig at få fingre i 505'eren :D Jeg kunne heller ikke stå for 187 fra Depend, så den købte jeg også :b-

Love Mette xoxo

1 kommentar: