16 november 2013

Fælles fredag: genskab en andens manicure




Når jeg sidder og skriver dette, er det fredag, men du læser det måske først lørdag...eller søndag. Det er lige meget. Jeg havde først lavet et design jeg ikke var glad for. Jeg nåede at tage det af inden det nåede at tørre. Men her er det så, det endelige design.

Jeg er en genskabelse af miss Ladyfingers design, som jeg fandt på www.fuckyeahnailart.tumblr.com som jeg kigger på næsten dagligt for inspiration. Selve designet kan du finde på hendes hjemmeside: http://www.missladyfinger.com/post/manicure-muse-chanel-spring-13-for-british-elle/.

Jeg har brugt:

OPI - Suzi's Hungary Again! (koral-pink)
Essie - Sand Tropez (beige)
Depend Art Liner i hvid

xoxo
Mette


3 kommentarer:

  1. flot mønster du har fundet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det var nu lidt svært at finde noget :b

      Slet
  2. Det har du ramt rigtig fint :D Det er i hvert fald meget bedre end hvad jeg ville kunne lave i fri hånd :P

    SvarSlet