12 juli 2013

Fælles Fredag - Inspireret af et billede, maleri eller foto

Er gået sammen med nogle andre danske neglebloggere om et koncept der hedder fælles fredag, hvor man hver fredag har et tema, man skal lave et negledesign ud fra. Fælles fredag har eksisteret i noget tid, men jeg er først blevet medlem af det nu. Så det er er mit første post:

Temaet for i dag var et negledesign, der er inspireret af et billede, maleri eller foto. Jeg havde lidt svært ved at finde et billede, så det her blev det bedste, jeg kunne finde.


Her er mine negle: 





Jeg har brugt: 
Essie - Sweet Talker (lyseblå)
OPI - Pink Friday (lyserød), You're such a Budapest (lilla) og Alpine Snow (hvid)
Rimmel - I love lasting finish 280 Sunshine  (gul)
Sparkle and Fade - uden navn (mintgrøn)
Depend Art Liner i hvid 
Dotting tool 

Jeg synes det blev fint nok. Glæder mig til næste fredag og næste udfordring. 

xoxo 
Mette

10 kommentarer:

  1. åh jeg er en sucker for pastel skittle. De ser da bare SÅ søde ud

    SvarSlet
  2. Smart fundet på og rigtig fint :D

    SvarSlet
  3. Ihh hvor ser det fint og sommerligt ud!
    Fine farver du har sat sammen.
    Og velkommen til Fælles fredag :)

    SvarSlet
  4. velkommen til og flot entre;) synes det er rigtigt sødt og fint, elsker pasteller!

    SvarSlet
  5. Hvorfor viser du aldrig din neglelak på tæerne, Mette?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit gode spørgsmål Martha. Jeg orker ikke lige. Der er også mange med fodfetisher ude på nettet ;)

      Slet