04 november 2012

Ny neglelakfjerner: Cutex strengthening nail polish remover


Jeg fik et lettere anfald på min Sephora express nail polish remover som jeg har skrevet om her. Men jeg fik et anfald, fordi jeg var i gang med et negledesign der krævede en vatpind med neglelak fjerner på. Så jeg puttede min vatpind ned i neglelak fjerneren, og da jeg tog den op, var den en klam lilla brun med glimmer på. Det var fucking klamt! Så jeg besluttede mig for at købe en ny neglelakfjerner, og endda en jeg ikke har prøvet før. Så jeg fandt den her i Magasin Kg. Nytorv til 25kr. Altså, der er ikke så meget at sige, det er en neglelakfjerner der virker. Så den kan vel anbefales? 

Jeg giver den 4 ud af 5 stjerner. Da den klarer jobbet, men så gør den heller ikke mere. 

xoxo 
Mette 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar