20 december 2013

Fælles fredag: Glædelig jul (Royal Copenhagen inspired nail art)











Jeg må indrømme, at det her er mere et Royal Copenhagen inspireret design end et juledesign. Men kan tolke lidt på det og sige, at der er mange der sikkert har noget fra Royal Copenhagen liggende under deres juletræ, og det så på den måde er et juledesign. Ja, dårlige forklaringer er der mange af.

Jeg har brugt klassikeren Alpine Snow fra OPI, som jeg E-L-S-K-E-R. Jeg har tidligere her på bloggen snakket om, at jeg nogen gange bruger sort eyeliner til at tegne med. Nu har jeg taget et billede af den, så I kan se den. Det er Rimmels Glam'eyes profesional liquid liner. Den tørrer mat op, og den bløder så derfor ikke, når man putter topcoat på, i forhold til min Depend Art Liner.

xoxo
Mette

4 kommentarer:

  1. Haha havde nok aldrig kommet på at bruge en eyeliner :D Men det er da meget smart :) Rigtig fint design udover det :) god jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det kan helt klart anbefales!! :)

      Slet
  2. Fint design og sjov ide med eye-liner!

    SvarSlet