07 juni 2012

Update: Sephora Express Nail Polish Remover

Efter at have prøvet Sephoras Express nail polish remover i lidt tid har jeg fundet ud af nogle ting om den. Jeg har prøvet den med glimmerneglelak og det kan ikke anbefales. Hvis man bare stikker fingeren ned uden at køre den rundt, så sker der ikke noget med glimmerneglelak. Glimmerneglelak kan også rive skumpuderne inden i i stykker. Det skete for mig og nu har jeg en masse små sorte prikker på mine fingre efter at have brugt den. Så brug den ikke med glimmerneglelak.

Et andet tip er at du skal passe på at du ikke vælter den for meget, eller hvad kan man sige, tilter den, da der ligger flydende neglelakfjerner i bunden af bøtten som du kan risikere at spille. 

Ellers er det en god neglelak fjerner der ja, fjerne din neglelak som den også skal. 

Du kan læse min anmeldelse af den her

xoxo 
Mette 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar