20 juni 2012

Ombre Zebra

Her er et ombre negledesign. Jeg har brugt mintgrøn og blå, men du kan bruge de farver du har lyst til. Jeg tog et billede af neglelakkerne fordi jeg ikke kunne se hvad de hed. Den ene er fra Urban Outfitter, men jeg tror ikke at få den mere og den anden er fra Sephora. Ellers har jeg brugt Depend Art Liner i sort, Essie Nourish me base coat  og Sally Hansen Insta-Dry Top Coat. 

Trin 1: 
Mal hele negle i basefarven. Den skal helst være lysere end spidsfarven. 

Trin 2:
Tag en make-up svamp (kan købes i matas) og put en lille smule neglelak på. Dup så derefter spidsen af dine negle og prøv at få det til at ligne at farverne fader ud i hinanden. 

Trin 3: 
Tag din art liner og begynd at male det mønster på du gerne vil have. Jeg har her valgt zebra. Det kan være en god ide at søge efter billeder af zebramønstre. Ellers kan du risikere at det ikke ligner zebramønster men bare sorte streger. 

Trin 4: 
Topcoat tid! Min topcoat fik det sorte til at bløde lidt, men eller giver topcoat lige det sidste så det ser godt ud.  

xoxo 
Mette






Ingen kommentarer:

Send en kommentar