08 februar 2010

Review Depend Neglelak


Nailpolish By: Depend Cosmetics
Pris: 20-25 kr.
Om den: Den er billig og kan købes i Matas.

Mine tanker om den:
Først tænkte jeg FEDT!, billig neglelak?! Men, så endte jeg med at blive skuffet. Jeg havde nok forventet mere af den, men til prisen er den ok. Der er et stort udvalg af farver, og det er FANTASTISK! Normalt er de fleste neglelak fabrikanter rigtige fedtede med udvalget af farver.

Holdbarheden af neglelakken er latterlig. For det første tager den lang tid at tørre, for det andet er børsten ikke særlig god. Et plus er når neglelakken en gang er tør, ligger den fint, men den holder kun en aften eller en dag før den begynder at skalle. Det er så nedern når neglelak skaller :C Jeg anbefaler virkelig at der skal base coat under, ellers er den intet værd.

Min konklusion er at det er en neglelak der i orden, hvis du vil have et stort udvalg af farver, til billige penge. Lad vær' med at købe dem, hvis du vil have noget der holder og tørrer hurtigt :)

Depend Neglelak får 3 ud af 6 hjerter ♥ ♥ ♥ :)

1 kommentar:

  1. Hejsa:).
    - tak for dit "rewiew" af dem.
    men jeg kan anbefale disse SUPER BILLIGE neglelakker på denne side: eyeslipsface.dk

    Prisen er i top og kvalitiet er også super til prisen;)

    V.H Anna :=)

    SvarSlet