30 januar 2013

Spørgsmål om neglelak


Fandt de her spørgmål og syntes de var sjove, så jeg ville lige besvare dem :)

Spørgsmålene:

1. What's your favorite nail polish company?

Jeg bliver nødt til at sige OPI eller Depend.

2. Glitter or no glitter?
GLITTER!!!

3. OPI, China Glaze, or Essie?
OPI. Har kun en neglelak fra china glaze og essie er fint nok, men jeg foretrækker OPI. 

4. When do you change your nail polish?
Når jeg har neglelak på, så har jeg den på til den begynder at skalle af. Når jeg har taget neglelakken af, holder jeg enten nogle dages pause, så mine negle kan få luft, eller også tager jeg ny neglelak på lige bagefter. 

5. What's your favorite color on your nails?
Turkis enten med eller uden shimmer (OPI - Fly), Mørkerød/blodrød (OPI - malaga wine). Jeg kan også rigtig godt lide sort og hvid samtidig i et mønster. 

6. Darks or Brights?
Brights

7. What are you wearing on your nails right this moment?
Ikke noget. Har lige fjernet neglelak og holder pause. 

8. Matte Nails--In or Out?
Altså, jeg kan ikke lide at have matte negle, men det kan se godt ud, men det er meget sjældent. Så jeg siger out.

9. French Manicure?
Nej nej nej nej. Hold dig fra det.

10. Favorite Winter Color?
Blodrød

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar