16 januar 2013

Sort/hvide grafiske negle

Nyt negledesign der er super fedt og grafisk. Jeg har brugt Sally Hansen Xtreme wear nail color i Black Out, som er en meget god sort neglelak, der er super holbar, og den skinner helt vildt. Børsten er også ret god. Så har jeg brugt min hvide Depend Art liner. Det her design passer også til forårstrenden 2013 med hvid og sort. 


Jeg havde lidt problemer, da jeg nåede til min højre hånd. Jeg er højrehåndet, så det er i forvejen lidt svært at lægge neglelakken på min højre hånd. Men da jeg skulle male mine negle på højre hånd, så var neglelakken blevet tyk, fordi jeg blev ved med at skrabe lak af i kanten af flasken. Hmm, det var lidt uheldigt, for det gør at den lægger sig tykkere på neglen, og derfor tager det længere for den at tørre. Så da jeg puttede topcoat på, begyndte den hvide lakke af stribe. Øv øv.

Venstre hånd
Højre hånd
Jeg besluttede at skifte design mellem neglene, for at se hvordan de forskellige ville tage sig ud på forskellig størrelse negle. Med hensyn til sværhedsgrad, så er det ret nemt, hvis man kan finde ud af bruge en art liner.

xoxo Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar