09 januar 2013

TREND: Nail Outline/Border nails

Jeg har set det her negledesign poppe op flere og flere steder. Første gang var i Marina and the Diamonds musikvideo Primadonna. Senest har jeg også set det i MAC's julekollektion. 



Så selvfølgelig ville jeg prøve det. Det er noget af det sværeste, jeg har prøvet, når det gælder nailart. Jeg har prøvet forskellige metoder, men jeg har fundet at bruge en Art liner er det bedste og nemmeste. Du skal simpelthen bare lave en kant langs neglen, men prøv at lave den mere som en rektankel end en cirkel.





Det er et meget grafisk design, der ser super godt ud på billeder! Jeg har fundet at det ser bedst ud med pastelfarver. Essies Mint Candy Apple (mintgrøn) eller Sweet Talker (lyseblå) passer rigtig godt til det her design. Lyserød ville også være vildt lækkert. Spring ud i det hvis det er noget for dig. Græd ikke hvis du ikke klarer det i første forsøg, det kræver noget øvelse.

xoxo Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar