22 januar 2013

Review/anmeldelse: Sally Hansen Insta-Brite nail whitener


Ups, glemte at uploade et indlæg i søndags, her er det:

Det sker nogle gange, at mine negle bliver gule, fordi jeg har for meget neglelak på. Jeg leder så efter noget, der kan rede mine negle. Jeg har så givet den her lak en chance. Som navnet siger, så er dens formål at gøre dine negle hvidere. Da jeg læste på pakken, kunne jeg ikke se, hvordan man skulle bruge den. Jeg vidste ikke, om det var en basecoat, eller hvad det egentlig var. Jeg har brugt den som en basecoat.

Jeg har kunne se en lille forskel. De dele af mine negle der ikke er blevet gule endnu er blevet hvidere, mens de negle der er blevet gule, har jeg ikke kunne se en forskel. Det gik i en god retning, og jeg ventede bare på, at det gule skulle vokse væk. Så en dag ville jeg have neglelak på, så jeg brugte den som basecoat, hvilket jeg har gjort før. Så da jeg tog lakken af igen, så var mine negle blevet helt gule. Jeg tænk WHAT?!, det var lige begyndt at blive bedre. Den eneste grund til at det skulle ske, skal være at jeg nogle dage tidligere have filet og pudset mine negle med de der grå pudsefile. Men det er jo vildt dumt, hvis det skulle gøre mine negle mere gule. Jeg er super forvirret. Sally Hansens insta-brite kan man sige gjorde mine negle halvt instant bright. Den får 2 ud af 5 stjerner. Den kan købe i Matas til 70 kr. Her er link til lakken på Matas' hjemmeside.

xoxo Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar