17 august 2013

South Park Nail Art - Kyle, Kenny, Eric, Stan & Butters

Jeg har kedet mig alt for meget. Jeg har simpelthen brugt alt for lang tid på det her design. Det er næsten sørgeligt. Her er det i hvert det i hvert fald. Jeg har set rigtig meget South park for tiden, fordi det er en virkelig god serie! En dag tænkte jeg, at jeg ville lave noget meget indviklet nail art med en tegneserie, jeg godt kunne lide. Jeg valgte så southpark, fordi det ikke så særlig svært ud at overføre til neglene.



Her lister jeg hvert enkel negl og alle de farver, jeg har brugt:

Stan Marsh 
Farver:
Art Deco 98 (ved ikke om den har et navn) - gråbrun
Rimmel wear Maxx 325 Hot Gossip - rød
Essie Sand Tropez - hudfarvet (#levmedatjegkalderdethudfarvet)
Depend 171 - mørkeblå
OPI Alpine Snow - hvid
Rimmel Glam Eyes Eyeliner i sort


Kenny McCormick  
 Depend 124 - Orange
Art Deco 98 - gråbrun
Essie Sand Tropez - hudfarvet
OPI Alpine Snow - hvid
Rimmel Glam Eyes Eyeliner i sort

Kyle Broflovski

Depend 124 - Orange
GOSH Great Green - grøn 
Essie Sand Tropez - hudfarvet 
OPI Alpine Snow - hvid
Rimmel Glam Eyes Eyeliner i sort

Butters
Der er egentlig kun 4 maincharacters i South Park, så efter længere udregning fandt jeg ud af jeg måtte vælge en karakter til den sidste negl. Jeg valgte Butters fordi han er en af mine yndlings karakterer.

Rimmel I love lasting finish 280 Sunshine - gul
Essie Mint Candy Apple - mintgrøn
Essie Sand Tropez - hudfarvet 
OPI Alpine Snow - hvid
Rimmel Glam Eyes Eyeliner i sort 


Eric Cartman
Slef skulle Cartman være på tommelfingerneglen høhø.

Rimmel I love lasting finish 280 Sunshine - gul
Rimmel wear Maxx 325 Hot Gossip - rød
Essie Sand Tropez - hudfarvet
OPI Fly - tyrkis  
OPI Alpine Snow - hvid
Rimmel Glam Eyes Eyeliner i sort 




Der er lidt småfejl rundt omkring som Kenny og Cartmans øjne, men det var der ikke så meget at gøre ved, fordi jeg var for doven.

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar