15 august 2013

Fælles Fredag: Chevron

Denne uges tema er Chevron, og til de af jer der ikke ved, hvad det er, eller lige skal huske det, så er det det her:


Her er min fortolkning:



 Jeg tog billeder undervejs da jeg lavede ombreen. Her er de, selvom de ikke er det kønneste:

Basefarve 

Første gang

Anden gang

Her er de farver, jeg har brugt:

OPI Alpine Snow (hvid)
OPI You're Such a Budapest (lilla)
CHANEL 539 June (orange)
Rimmel 60 seconds Grey Matter (grå)
Rimmel Glam Eyes flydende eyeliner i sort

Jeg valgte denne gang at bruge en flydende eyeliner til at lave de sorte detaljer fordi de tørrer mat op, og så undgår man at stregerne løber. Det var første gang, jeg prøvede en eyeliner i stedet, og jeg kunne godt mærke, at jeg skulle øve mig lidt.

Jeg brugte også en anden slags svamp til ombreen, end jeg plejer, og det resulterede i en masse luftbobler i lakken. Det var sgu lidt øv.

xoxo
Mette



3 kommentarer:

  1. Jeg tillader mig altså at kalde det du har lavet en gradient i stedet for ombre. Håber det er ok :-)

    Lige meget hvad vi kalder det, så ser det rigtig fedt ud! Lækre farver du har brugt og så kan jeg godt lide, at du også har lavet chrevron i frihånd :-)

    SvarSlet
  2. ser voldfedt ud!er vild med gradienten nedenunder

    SvarSlet
  3. Ser flot ud :) Meget vellykket i hvert fald :D

    SvarSlet