09 august 2013

Fælles Fredag: to farver


Som nogle af jer måske har set, var jeg ikke med til fælles fredag sidste fredag. Udfordringen hed 3D jelly sandwich, som skulle se sådan her ud. 



Det gjorde mit så ikke. Min lignede noget der var løgn, fordi den eneste Jelly-like neglelak jeg ejer, er nude. Så det blev simpelthen så grimt, at jeg ikke kunne stå inde for det. 
Nå, men videre i livet. Denne uges udfordring var to farver, som kan tolkes på mange forskellige måder. Jeg fandt det at være så lige til, at det var svært, så jeg endte med at lave noget super simpelt. 



Jeg har brugt: 
OPI Start to finish base and top coat 
OPI Alpine Snow (hvid) 
OPI Pink Friday (lyserød) 
xoxo 
Mette 

5 kommentarer:

  1. Fed kombi!! French mani er ellers ikke min favorit... Men det her ser jo vildt fedt ud :)

    SvarSlet
  2. Super dejlige farver :-) Det er en god kombi - og den franske manicure er flot lavet

    SvarSlet
  3. Prinsessenegle <3 Vildt fed mani!

    SvarSlet
  4. Hvor ser det fedt ud! Det minder mig lidt om en barbie version af fransk mani, altså på en god måde ;D

    SvarSlet
  5. 2 Super fine mani'er du har fået lavet dig der :)

    nicenails-byastrid.blogspot.com

    SvarSlet