19 juli 2012

Nails Inc. - Westbourne Grove





Dette er den første og eneste neglelak, jeg ejer fra mærket Nails Inc.. Jeg købte den, da jeg var i New York, men man kan også købe mærket her hjemme. Blandt andet i Sephora. Jeg købte neglelakken på grund af farven, og også fordi jeg ikke har prøvet Nails Inc. før. Men øv hvor blev jeg skuffet. Der står at det er "new neon shade", så jeg går ud fra, at de normalt ikke laver neon farver. Farven er semi-mat når den tørrer, og jeg hader matte neon farver. Jeg troede at alle Nails Inc. farver er ligesom den her, og er semimatte, men jeg fandt ud af, at de fleste neon neglelakker har en mattefinish. Den her neglelak er stadig eneste neglelak, jeg har fra Nails Inc., fordi jeg har været tilbageholden med at købe flere på grund af den her.

Første gang jeg prøvede den, var alene på min negle, og der brugte jeg 2 lag, og den begyndte at skalle 1,5 dag efter, så jeg var utrolig skuffet over den. Så her i går, der prøvede jeg den med en hvid farve neden under. Jeg brugte Macs Vestral White, som jeg har lavet et indslag om her. Farven blev meget mere neon, og jeg håber, at den holder meget længere på den her måde. Som du måske kan se på billedet, så har jeg ikke lagt neglelak på hele neglen, som jeg normalt ville gøre, og det er fordi, at jeg skulle lægge den orange oven på, og det ville gøre det meget nemmere at gøre sådan, for at sikre at man ikke ville kunne se hvide kanter. Det er en meget besværlig neglelak.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad neglelakken koster, men jeg ved, at det er over 100 kr. hvilket er alt for meget i forhold til kvaliteten af neglelakken. Jeg giver den her neglelak 1 ud af 5 stjerner. Den eneste grund til at den får en stjerne, er på grund af farven. Det er en meget dårlig og besværlig neglelak.

Jeg tror, at jeg giver Nails Inc. en chance til, men så skal det ikke være med en neonfarve.

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar