20 december 2013

Fælles fredag: rødt er sprødt

Det skal siges, at det her billede er taget efter 5 dage.









































Jeg har ligget syg hele weekenden og har først rigtig haft tid til at lave et indlæg nu. Så der kommer lige to i træk.

Temaet var rødt er sprødt. Jeg tænkte i lang tid over det. Fordi jeg synes, at helt standard røde negle er super pæne og har noget super klassisk og elegant over dem. Jeg har tidligere skrevet om min yndlings røde neglelak som er Malaga Wine. Du kan søge efter indlægget her på bloggen, hvis du vil læse om den.

Men rød neglelak er som regel noget at det første, man køber, hvis man vil starte sin neglelaksamling eller bare har lyst til at købe en neglelak, hvis man ikke har særlig mange. Det er flere år siden, at jeg startede min samling, så derfor er mine røde ikke specielt gode mere. Så jeg har været ude at købe en ny neglelak.

Denne gang blev det Sally Hansen Salon Manicure i farven 570 Right Said Red. Den er super god, holder længe, jeg havde den på en uge, uden der skete noget, og den skinner meget uden topcoat. Den er jeg rigtig glad for og kan stærkt anbefale til dem, hvis de leder efter en rød klassisk neglelak. Det eneste minus er, at hvis du har lange negle, så kan man godt se kanten af neglene. Men det er kun, hvis man kommer meget tæt på, at man lægger mærke til det.


xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar