29 november 2013

Fælles fredag: storby



Mine negle er inspireret af forskellige høje bygingsværker i forskellige storbyer og så København (ma cityy). Hvis du ikke kan se det, så er min lillefinger Big Ben fra London, ringfingeren er Eiffeltårnet i Paris, fuckfingeren er frihedgudinden fra New York, pege er radiotårnet i Berlin og tommelfingeren er Himmelskibet i Tivoli i København. Haha, jeg synes, det er lidt sjovt. Jeg har brugt disse farver:

Essie - Sweet Talker er base for alle neglene. De sorte streger er laver med en flydende eyeliner fra Rimmel.

London:
Butter London (åh London, det opdager jeg  først nu.) - The Full Monty (guld)
Depend sølv

Paris:
Depend sølv

New York:
Sparkle and Fade - intet navn

Berlin:
Depend sølv
Rimmel Wear Maxx - 325 Hot Gossip (rød)
Rimmel 60 seconds - 819 Green with Envy (turkis)

København:
Butter London - The Full Monty (guld)
Rimmel 60 seconds - 819 Green with Envy (turkis)
Rimmel Wear Maxx - 325 Hot Gossip (rød)

xoxo
Mette

1 kommentar: