17 marts 2013

Rave neon yellow with black border nail art



Så et lignende negledesign for leden på instagram, og jeg faldt pladask for det. Jeg besluttede at prøve at give min old school Essie neglelak i Funky Limelight en chance til. Jeg skrev et indlæg om den 2009, du kan læse det her: http://mettesarme.blogspot.dk/2009/11/andmeldelse-af-essie-neglelak.html. 
Jeg tror ikke rigtig jeg har brugt den siden den gang, men jeg gav den chance til, med min hvide neglelak fra OPI Alpine Snow under, og den er helt fantastisk. Det var nok det, jeg manglede før. 



Jeg lagde to lag hvid lak og så et lag gul. Jeg siger dig, den farve lyser op! Den er helt perfekt til en rave  fest eller bare til at lyse op her i den mørke tid. Jeg fik også mange komplimenter, da jeg havde det på.



Jeg prøvede også en ny teknik, der involverer akryl maling og en mini børste. Der er mange der bruger akrylmaling, når de laver nailart, men jeg må sige at det er meget mere svært, end når man bruger en artliner. Det kan være, at det bare kræver øvelse. Min højre hånd blev ikke særlig pæn på grund af det med børsten.

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar