31 marts 2013

Matchende læbestift og neglelak

Jeg har taget mig selv i på det seneste at matche min læbestift og neglelak. Måske er det mere fordi, jeg har fundet ud af, at jeg har ret mange læbestifter og neglelakker, der matcher. Udover at være vild med neglelak, er jeg også vild med make up og især læbestift. Så jeg kiggede min samling igennem og fandt de her der matchede:

MAC Viva Glam Nicki og OPI Suzi's Hungary Again! fra den nye euro centrale kollektion. 

Den neglelak jeg har på lige for tiden. 

MAC Russian Red (min yndlings røde læbestift!) og OPI Malaga Wine (min yndlings røde neglelak).  

L'OREAL paris Resist and Shine neglelak i 430 (man kan ikke få den mere, men der er mange andre neglelakker i samme farver) og GOSH Velvet touch lipstick i 145 shocking coral.

MAC Girl Next Door fra deres seneste Archie's girls kollektion og OPI Pink Friday fra deres Nicki Minaj kollektion (man kan stadig få den mange steder selvom den var limited edition). 

Revlon Lip Butter i 075 Lollipop (købt i New York) og Ciaté paint pot i Cabaret. Jeg fik den med, da jeg købte deres velvet nail set. MACs Rebel læbestift ville også passe perfekt.  


Håber at det kan inspirere dig til at matche din læbestift og din neglelak.

xoxo 
Mette 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar