06 november 2012

Trekantet negledesignfest! WUHUU!!




Er blevet helt vild med trekanter på det seneste. Ja, jeg ved det lyder underligt, men jeg synes virkelig at det ser godt ud på negle. Så her er 2 negledesign jeg har lavet med trekanter. Tricket ved det her design, er at lade din grundfarve tørre en hel dag før du begynder med tapen. Hvis du vil lave designet med glimmeret, skal du først fjerne neglelakken, og så lad tapen sidde til neglelakfjerneren er fordampet, og så putte glimmeret på. Det kan også være en ide at først lige sætte tapen så din hud så noget af limen ryger af. Du kan godt genbruge dit tape, men højst 2-3 gange, ellers begynder neglelakfjerneren at løbe ind under tapen. Og hvis du undrer dig over det lille hak, jeg har på tommelfingeren, så er det fordi jeg kedede mig lidt i timen. 

Jeg har brugt farverne: 
Sand Tropez - Essie (beige) 
Sparkelicious - OPI (glimmer. Kan ikke fås mere) 
Lyserød fra Urban Outfitter (Kan ikke fås mere, men Essie og OPI laver lyserøde lakker) 
Sort Art Liner - Depend 


xoxo 
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar