01 november 2012

Sephora Nail patch art

Købte de her nail patches da jeg var i New York i foråret, men har aldrig fundet en anledning til at bruge dem. Men så fandt jeg en anledning. De er i en lækker guld med halvcirkel design på. De har lidt år 1930, art nouveau over sig. Det er anden gang jeg prøver sådan noget Minx agtig noget, men det er første gang jeg prøver dem fra Sephora. Jeg troede at de ville være vildt besværlige at påføre, men de er vildt nemme at påføre!!! Jeg blev super glædeligt overrasket over det. Den eneste hage ved dem, er at de koster så forbandet meget i forhold til at der kun er til en gang i, og at de kun holder en uges tid. Mener at de koster 80 kr eller deromkring. De har mange forskellige designs. Så hvis du er til dyre manicurere, så er de her noget for dig.

Jeg giver dem 4 ud af 5 stjerner fordi de er så lækre men alt for dyre.

xoxo
Mette







Ingen kommentarer:

Send en kommentar