12 juni 2013

Ombre triangle nail art


Legede lidt rundt her forleden med en ide om at lave ombre trekanter. Hvis du har fulgt lidt med, så ved du, at jeg er lidt for glad for trekanter på neglene, og jeg er måske også lidt for glad for ombre-effekten, men jeg er ligeglad. lol.

Jeg havde lyserød neglelak på i forvejen (OPI - Pink Friday), og jeg orkede ikke lige at fjerne den, inden jeg lavede det her. Jeg ville aldrig parre de her farver normalt, det var kun for at eksperimentere.

Hvis du kunne tænke dig at lave der her design, så er der her en trin for trin guide:

1. Mal dine negle i en basefarve og vent en dag. Hvis du ikke lige orker, så kan bare vente et par timer. Det er for at sikre at at farven er 100p tør.

2. Tag din tape og riv to små stykker af og sæt dem på din hånd/arm/næse/lår hvor du end har lidt bar ud for at tage noget af limen af tapen.

3. Form en vinkel i den størrelse du synes dine trekanter skal være og sæt den på dine negle.

4. Tag derefter en makeup svamp med noget neglelak på, eller en helt almindelig neglelakbørste og begynd at duppe/male.

5. Fjern tapen til næste negl eller samme. Du behøver ikke vente til neglelakken er tør.

6. Vent til det hele er 100p tørt inden du påfører topcoat.

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar