13 maj 2012

Depend Art Liner

Okay så, nu ved jeg godt at Depend Art liners ikke kom ud i går, men jeg synes alligevel at jeg vil anmelde dem. Jeg har den sorte og den hvide. De ligner de andre Depend neglelakker men låget er sort i stedet for sølv og så er børsten anderledes. Børsten er som alle andre nail art liners der er. Det er en lang meget tynd pensel. Det er en rimlig standard nail art neglelak. Der findes ikke så mange af dem på det danske marked i butikkerne. Man skal ofte på nettet hvis man skal finde nogle, så at Depend har puttet dem her på markedet er vildt lækkert. Man kan købe dem i matas og der er et stort udvalg af farver. Prisen er 35 kr. hvilket er meget rimeligt. Jeg vil give den 4 ud af 5 hjerter. Den får ikke fem hjerter fordi at håndtaget er så kort hvilket til tider kan være lidt besværligt at arbejde med.

Et link til den på Matas' hjemmeside her

xoxo
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar