19 juni 2010

Colour my leopard




Her er et semi nemt negledesign der er super sødt :)

Trin 1:
Tag en base-coat på og en god hvid neglelak. Gerne to lag :) Jeg har brugt Vestral White fra Mac.

Jeg har et sår på min tommelfingeren. Håber i kan bære over med det :)

Trin 2:
Tag 2-3 fire forskellige transparente lyse neglelakker og put små klatter rundt omkring på neglen.



Trin 3:
Tag en neglelak med en tynd applikator og lav små "halvcirkler".



Trin 4:
Tag den samme sorte neglelak og lav små prikker ind i mellem. Ikke for mange!


Trin 5:
Så skal du ellers bare vente til det tørrer. Derefter skal du tage en topcoat på, og så vente til den tørrer ;)

xoxo

4 kommentarer:

  1. Tjek dette her ud!

    http://janemembrain.tumblr.com/post/566135186/laylaa-via-thepoorlittlerichgirl-cat-left

    xx,
    dagmar

    SvarSlet
  2. du har inspireret mig til at gøre det, havde bare ikke de farver og så måtte jeg tænke kreativt. Og kom frem til hvorfor ikke bare gøre det med andre farver :P og det blev så resultatet :D

    C:\Users\Julie\Pictures\Style\220720101306.jpg

    Jeg takker :)

    xx,
    julie

    SvarSlet
  3. Det er da lovely at høre! Jeg kan desværre ikke se det billede du har sendt :C

    SvarSlet