23 november 2009

Base- og Topcoat


En meget vigtig ting er at bruge en god basecoat. Den får neglelakken til at holde længere, og den forhindrer misfarvninger på neglene. Jeg bruger Rimmels 3 in 1 base, topcoat & strengthener. Jeg har brugt meget af den, og jeg har været virkelig glad for den :b Den tørrer hurtigt, hvilket er et stort plus!


At bruge topcoat er valgfrit. Jeg bruger det ikke så tit, mest når jeg laver design for at det skal holde længere. Topcoat giver egentlig bare mere shine og holdbarhed. En god basecoat er en der ikke er for lang tid om at tørre eller for hurtig. Den skal også kunne forhindre neglelakken i at skalle af. Jeg bruger Top Speed Top Coat fra Revlon. Men en hver kan bruges ;)


Håber det var til nogen nytte! <3

xoxo Mette Sarme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar